Výsledky komunálnych volieb v Rusovciach

Sekcia: Komunálne voľby 2010
Výsledky hlasovania:
KandidátPočet hlasovPercent
Dušan Antoš 64444,85%
Marián Šiška43630.36%
Ing. Róbert Kalmár31021.59%
Janette Bošková463.20%


Do miestneho zastupiteľstva boli zvolení títo poslanci:
Marián Šiška - 581 hlasov
Jozef Káracsony - 575 hlasov
Radovan Jenčík - 574 hlasov
Róbert Kalmár - 573 hlasov
Katarína Winter - 561 hlasov
Michal Tulek - 544 hlasov
Peter Golej - 486 hlasov
František Lošonský - 453 hlasov
Peter Horváth - 418 hlasov

V mestskom zastupiteľstve nás bude zastupovať p. Radovan Jenčík - 596 hlasov.

Pridal: Palm, 28 Nov, 2010 [06:59 UTC] print email this post
Komentáre
ako vzdy
Ako vzdy, vacsina je proti, len skoda, ze sa ta vacsina nevie dohodnut nikdy. Potom tu vladne mensina...zbohom jazero, zbohom vidiecky raz...vitaj mrakodrap. Trestne stihany na cele Rusoviec. Kraasne! A kedze je situacia v BA taka aka je, tak sa vynalozia VSETKY prostriedky, aby stihanie bolo zastavene - lebo vyhral. Ved podla hesla - ked uz sme prehrali BA, tak take Rusovce budu supeeeer - tym este nieco ostalo. biggrin Ale ako sa hovori - co ste si zvolili, to mate...hehehe
Anonym (IP: 217.144.30.104) | 28 Nov, 2010 [07:42 UTC]
Re: ako vzdy
Blahoželám víťazom - tak nám treba !
Anonym (IP: 82.119.233.2) | 28 Nov, 2010 [07:57 UTC]

Smutne
Ach jaj... Dnesne rano je teda poriadne skarede... Tolko blbcov pokope...
Anonym (IP: 78.98.123.181) | 28 Nov, 2010 [07:58 UTC]

dobrú noc
dobrú noc rusovce.....
Anonym (IP: 77.247.224.23) | 28 Nov, 2010 [08:38 UTC]

Ľudia túžili po zmene
Evidentne to bol silný chtíč zmeny, a možno by aj bol, keby to p. Kalmár so svojím presvedčením, že on je ten správny neposral, je vidno, že sa Šiškovi a spol. MRR odvďačil spôsobom ako v predošlích voľbách p. Tulekovi, tiež chýbalo málo a presne povedané, ĽUDIA CHCELI ZMENU, ALE on sám najrozumnejší santato pochopil, že chcú len JEHO, p. Kalmár konečne mohla byť relatívne zmena a VYYYY , asi ste bol dosadený na trieštenie, najpr. si necháte zbierať podpisy od MRR a nakoniec necháte vyhrať ANTOŠA, twistedtwistedtwisted, PRAJEM ŠŤASTNÉ A VESELÉconfused
Anonym (IP: 195.168.210.14) | 28 Nov, 2010 [08:41 UTC]

Sklamanie
Nevadí, že je zlodej, hlavne, že je náš biggrin Baša
Anonym (IP: 77.247.224.23) | 28 Nov, 2010 [09:11 UTC]

Nevzdavajte sa!
Všetci čo nesúhlasia a MRR nevzdavajte svoj boj. Dokazte ľudom, že to nebola aktivita len pred voľbami. Kontrolujte, sledujte, konajte a nenechajte sa zlomiť. Každé znicenie zlého a prehniteho režimu trvá a prináša obete. Dosť ľudí stojí za vami! Nech vidia, že vás nezlomia. Bojujte za nás ďalej, aj keď je to nevdacna úloha:-(
Anonym (IP: 91.191.117.87) | 28 Nov, 2010 [09:17 UTC]

Všetko sa posralo
Bez komentára. Všetko sa posralo.
Anonym (IP: 78.99.232.185) | 28 Nov, 2010 [09:19 UTC]

Ideme ďalej
Asi nastáva správny čas na silnú občiansku kontrolu a pozitívny aktivizmus. Držím teraz palce aktívnym občanom vrátane MRR - nech o 4 roky slovo aktivista nie je nadávkou, ale kreditom. Byť aktivistom 2 mesiace pred voľbami nie je to isté, ako po nich.

Mimochodom, to nie je len o MRR. To je o nás všetkých. Kým bude väčšina z nás nechávať všetko na "tých druhých", či už je to osvietený starosta alebo MRR, žiadna zmena nenastane.

Vlado M.
Anonym (IP: 212.26.187.146) | 28 Nov, 2010 [09:24 UTC]
Re: Ideme ďalej
p. Mokran,
ja s vami suhlasim.
Poznam ludi, ktori si nenapisali na kandidatku aktivista a pritom by tento pojem nehanili.
Sam viete o x aktivitach ludi, ktori darovali svoj cas a namahu Rusovciam.
Bez nasilneho zviditelnovania a masivnej kampane.
O to viac si ich vazim
Aj u mna bol pojem aktivista dehonestovany istymi ludmi, bohuzial.
Anonym (IP: 195.91.56.82) | 28 Nov, 2010 [12:53 UTC]
Re: Ideme ďalej
Nezastavam sa nikoho, ale podla mna bez zviditelnenia je cela namaha zbytocna, teda ak sa chceme postavit zmene celom. Ak existuju aktivisti a ochotnici, mali by sa spojit, myslim si, ze MRR krivdite. Ved teraz sa moze ukazat, co budu "všetci aktivisti" robit dalej. Ja navrhujem spojenie vsetkych Rusovcanov, ktori chcu zmenu a lepsie Rusovce, prilozme ruky k dielu, kontrolujme zastupitelstvo, vyzadujme, pracujme. Myslim, ze teraz sa vsetko upokoji a ukaze sa, kto co skutocne mysli alebo nemysli vazne, bez toho, aby sa ludia spojili to vsak nepojde. Porozmyslajte. Myslim, ze aj aktivisti MRR sa poucili, aj ked podla mna urobili vela prace, no za taky kratky cas je tazko uverit. Preto chcem vidiet aktivity teraz a myslim, ze teraz im ani nema kto dovod robit zle ohovaranim. Kto to mysli vazne, spoji sa.
Anonym (IP: 213.151.217.131) | 28 Nov, 2010 [14:05 UTC]
Re: Re: Ideme ďalej
Su tu aktivisti, ktori pracuju roky, napriklad bratia Mokranovci atd.
Viete, mne to spajanie a boj pripada nasilu. Vysledok ma byt odstranenie niekoho, koho ludia zvolili?
Mame ine ciele v obci.
Anonym (IP: 195.91.56.170) | 28 Nov, 2010 [14:29 UTC]
Re: Re: Re: Ideme ďalej
Prečo si ľudia, ktorí sa dostanú v tejto republike do funkcií myslia, že sú nenahraditeľní a nedotknuteľní?
Ak raz nie som s niekým kto mi má z titulu svojej funkcie slúžiť spokojný, mám právo to dať najavo. Volá sa to demokracia.
> Su tu aktivisti, ktori pracuju roky, napriklad bratia Mokranovci atd.
> Viete, mne to spajanie a boj pripada nasilu. Vysledok ma byt odstranenie niekoho, koho ludia zvolili?
> Mame ine ciele v obci.
>
Anonym (IP: 78.98.211.229) | 28 Nov, 2010 [14:59 UTC]
Re: Ideme ďalej
Možno keby bratia Mokranovci kandidovali, cele Rusovce by stali za nimi, teda az na Antošovcov. A o tom to je, dat sa dokopy, všetci normálni a slušní ľudia. Ja za nich považujem aj VŠETKÝCH z MRR, rovnako ako si vážim bratov Mokráňovcov či pána Košťála. Prečo sa títo ľudia nedajú dokopy, nepriberú ďalších a veci sa neriešia právne, logicky, slušne ale tvrdo? A že medializujú? A ako inak majú brániť neprávosti? Ja to plne chápem. A čo sa týka problémov v obci - nekomentujem, myslím, že sú tu aj problémy občanov, ktorích tu všetci prehliadajú až priam dehonestujú, že čo si dovolili sem prísť milionári! Svedčia o tom aj útoky na niektorých bývalých kandidátov a o tom, na akých autách sa vozia. Je to primitívne, nech pozriem okolo seba, všetci majú dobré autá a všetci moji susedia a najbližšie ulice sú fantastickí a veľmi slušní ľudia, ktorí si svojou tvrdou prácou a odriekaním zarobili. A to vrátane pána Danihela a Mančíka, ktorí sú tiež moji susedia.


Anonym (IP: 213.151.217.147) | 28 Nov, 2010 [19:39 UTC]
Re: Re: Ideme ďalej

Ja by som Mokranovcov mozno volil, ale krivakov z MRR nie.
Neprizuvujte sa na praci innych .
Anonym (IP: 195.91.55.82) | 29 Nov, 2010 [00:04 UTC]
Re: Re: Re: Ideme ďalej
Hlavne že Vy ste ten najrovnejší... Škoda však, že s takým mizerným pravopisom.
>
> Ja by som Mokranovcov mozno volil, ale krivakov z MRR nie.
> Neprizuvujte sa na praci innych .
Anonym (IP: 95.103.24.120) | 29 Nov, 2010 [10:49 UTC]
Re: Ideme ďalej
Čo sa nemáme? Prezúvať??
Anonym (IP: 213.151.217.135) | 29 Nov, 2010 [19:34 UTC]
Re: Re: Ideme ďalej
Zviditelnenie a ohovaranie je rozdiel. Aku pracu vykonali? Vymalovanie 2 zastavok, ci ociernovanie?
To ma mrzi. Tolko ociernovania a ohova rania som nezazil. Nedelme to na starych a novych rusovcanov. Som novy a nevolil som tak ako by sa im pacilo
Anonym (IP: 195.91.56.100) | 29 Nov, 2010 [06:35 UTC]
Re: Re: Re: Ideme ďalej
Je veľký rozdiel medzi konštatovaním stavu - a ten je v našej obci veru neutešený a očierňovaním. Je rozdiel medzi kampaňou vedenou v medziach zákona a vyslovene protizákonným konaním (guľášová párty v deň volieb). Mne sa zdá, že očierňovaní boli hlavne protivníci stíhaného DA a jeho spolupartajníkov.
Koaličné strany ma veľmi sklamali výberom svojich kandidátov v našej obci. Spočítam im to v nasledujúcich parlamentných voľbách.

> Zviditelnenie a ohovaranie je rozdiel. Aku pracu vykonali? Vymalovanie 2 zastavok, ci ociernovanie?
> To ma mrzi. Tolko ociernovania a ohova rania som nezazil. Nedelme to na starych a novych rusovcanov. Som novy a nevolil som tak ako by sa im pacilo
Anonym (IP: 95.103.24.120) | 29 Nov, 2010 [10:57 UTC]
Re: Ideme ďalej
No neviem, mám pocit, že viac ohovárate vy ako oni. Súhlasím, že je iné hovoriť fakty a ohovárať niekoho napríklad na základe toho, na akom aute jazdí. Myslím, že ani kandidáti MRR či napríklad bývalá starostka či pán Kalmár neboli ušetrení od útokov a ohovárania. Už ma to nebaví, každý je múdry a ramenatý za anonymom. Nechajte každého nech robí čo chce. Mne práca nie len MRR nevadí, rada ju podporím, ak bude racionálna a prospešná. A budem rada, ak sa bude poukazovať na porušenia zákonov, na obidve strany!
S pozdravom Jana
Anonym (IP: 213.151.217.131) | 29 Nov, 2010 [19:28 UTC]
Re: Ideme ďalej
A koho očierňovali a ohovárali? Konkrétne! Starostu? Podľa mňa oprávnene. Koho ďalej????
Anonym (IP: 213.151.217.129) | 29 Nov, 2010 [19:36 UTC]
Re: Ideme ďalej
A čo ste pre obec vykonali vy, že ste taký múdry??
Pavol R.
Anonym (IP: 213.151.217.133) | 29 Nov, 2010 [19:40 UTC]
Re: Ideme ďalej
PLNÝ SÚHLAS! Pridávam sa k nim.
Anonym (IP: 213.151.217.129) | 29 Nov, 2010 [19:37 UTC]
Re: Ideme ďalej
p. Mokran, pisete, ze "teraz nastal cas na silnu obciansku kontrolu..."
Preco prave teraz? keby dopadli volby inak, nebola by treba obcianska kontrola?
Ja si myslim, ze obcianska kontrola samospravy je dolezita vzdy, ako aj praca aktivnych ludi v obci.
Nie je zavisla os vysledku volieb.

Na ostatne prispevky je skoda reagovat, su pod uroven slusnych ludi.
Netvrdim, ze nechcem zmenu, ale nereprezentuje ju u mna MRR, ako sa tu castokrat podsuva. Je tu dost dalsich ludi so skusenostami a dobrou povestou.
Nepotrebuju sa spajat s prave s MRR.
Anonym (IP: 95.103.28.9) | 03 Dec, 2010 [12:24 UTC]
Re: Re: Ideme ďalej
Teraz je ten čas preto, lebo starosta má v zastupiteľstve pohodlnú väčšinu. Som zvedavý, čo to prinesie... Máte pravdu, že občianska kontrola je dôležitá vždy. Ale niekedy predsa len viacej neutral.

Inak, ja osobne by som MRR neodpisoval. Zatiaľ predviedli predvolebnú kampaň. Ak budú pokračovať skutočným aktivizmom, o 4 roky môžu naozaj predstavovať voliteľnú zmenu. Počkajme a uvidíme.

Vlado M.
Anonym (IP: 212.26.187.146) | 03 Dec, 2010 [12:51 UTC]
Re: Re: Re: Ideme ďalej


Suhlasim, netreba nikoho odpisovat, ale aj z kampane sa da co to vytusit o ludoch a sposoboch ich prace.
Ja ani tou vacsinou niesom az tak presvedceny.
Nastastie v komunalnej politike je to o ludoch a nemyslim si, ze vzdy budu mat rovnaky nazor na veci ludia z tej , ci onej skupinky.
To je ten problem, patrit ako clovek k akejkolvekj skupine ludi, velakrat vas mozu tahat hore, ale castokrat vam aj skodit.
Takze ako pisete, uvidime...
Anonym (IP: 195.91.55.102) | 03 Dec, 2010 [13:37 UTC]

Spamätajte sa!
Vážení novo-Rusovčania, až sa začnete prejavovať skôr ako mesiac pred komunálnymi voľbami a staro-Rusovčania nebudú vnímať len zvýšenú dopravu a okakané ulice z vašich psov, vtedy budete mať šancu na nejakú zmenu!
Anonym (IP: 78.98.50.253) | 28 Nov, 2010 [09:40 UTC]

nech bojuju
zasa boj?
Bojujte.
Danihel na porsche a mancik, to su spravne kone...

Anonym (IP: 89.173.72.62) | 28 Nov, 2010 [09:43 UTC]
Re: nech bojuju
strasne im zavidite, co? Klasicka vlastnost maleho Slovaka... A co to akoze ma s volbami?

> zasa boj?
> Bojujte.
> Danihel na porsche a mancik, to su spravne kone...
>
>
Anonym (IP: 217.144.30.104) | 28 Nov, 2010 [09:52 UTC]
Re: nech bojuju
> zasa boj?
> Bojujte.
> Danihel na porsche a mancik, to su spravne kone...

89.173.72.62 to je ten najvacsi debil v Rusovciach !!!!
rad by som vediel kto to je......a kde byva

Anonym (IP: 95.103.95.204) | 28 Nov, 2010 [15:23 UTC]
Re: Re: nech bojuju
Asi nejaký Jožino, viď komentár starší...

Odporucam vsetkym do pozornosti jeden maly detail. Vsimnite si rovnake IP pri vacsine stiplavych komentarov. IP 89.173.72.62. Zrejme sa hanbi za svoje meno. Co ty na to Jozino?



> 89.173.72.62 to je ten najvacsi debil v Rusovciach !!!!
> rad by som vediel kto to je......a kde byva
>
>
Anonym (IP: 85.135.143.11) | 28 Nov, 2010 [17:58 UTC]

Blahoželanie k zvoleniu
Vážení novozvolení zástupcovia Rusoviec! Blahoželám Vám.
Pánu starostovi navyše želám, aby spravodlivosť v jeho nepríjemnej záležitosti bola úplne slepá a aby konečne po 11 rokoch pochopil, že je starostom v š e t k ý c h obyvateľov Rusoviec!
Anonym (IP: 78.98.176.146) | 28 Nov, 2010 [11:28 UTC]

Podakovanie
Touto cestou by som sa chcel podakovat vstekym volicom , ktori mi prejavili doveru a dali mi svoj hlas a zaroven by som sa chcel podakovat rusovce.info za koreknte informovanie volicov, spracovanie a zverejnenie predvolebnej ankety kandidatouv. Dakujem menovite panovi Mokranovi a panovi Kostalovi.
S uctou
Andrej Mede
Anonym (IP: 89.173.72.230) | 28 Nov, 2010 [11:54 UTC]

Pokracujte
Boj za tých Rusovcanov, ktorí sú tu dlhodobo prehliadani je na mieste. No a zavist je skutočne silným motivatorom niektorých voličov. Chcelo to zmenu, dúfam, že terajšieho zastupiteľstvo zmení prístup k transparentnosti a novousadlikom a začne ich záujmy zastupovať, lebo nespokojnosť bude len narastat a silniet. Rovnako dúfam, že Mrr bude ďalej dokazovať, že úprimne chcú lepšie Rusovce. A pan Danihel a Mancik, nenechajte sa znechutit ohovaracmi a zavistlivcami. Ľudia čo vás nepoznajú sú zmanipulovani kampaňou proti Vám. Neviem, prečo si vybrali práve vás dvoch ako terč útoku, ale asi kvôli tým autám a úspechu. MRR pokracujte a prijmite čo najviac občanov do združenia.
Anonym (IP: 91.191.117.87) | 28 Nov, 2010 [12:43 UTC]

Všetci tí, ktorí to s Rusovcami naozaj
myslia úprimne a neboli zvolení, majú štyri roky na to, aby presvedčili ostatných tým, čo pozitívne pre Rusovce spravia. Reči nikoho nepresvedčia, a ešte mi napadlo, že každého nepresvedčia ani skutky. Treba rátať s tým, že budú vždy ľudia, ktorým bude za akýchkoľvek okolností padať pena od úst. Nenechajte sa znechutiť.

Tibor Mihálik
Anonym (IP: 195.146.156.4) | 29 Nov, 2010 [06:55 UTC]

Volby
Už je únavné to zovšeobecňovanie v tejto diskusii. Dobrí, zlí, miliónari, tvrdo a poctivo pracujúci susedia ....... Nerozumiem tomu triednemu boju, ktorú je tu sále živený ... Príde mi to celé nenáležité v tejto dedine s necelými tromi tisíckami obyvateľov. Už je po voľbách a budeme sa všetci stretávať na ulici. A za úplný nezmysel a nezvládnutie emócií považujem to, že tu MRR obviňuje ostatných občanov zo zlého výberu a pod. To sa predsa nerobí. Niekedy proste ani všetko marketingové a mediálne úsilie proste neprinesie ovocie. Treba to rešpektovať. Dnes už sú ľudia, a to aj tí starší, trošku ďalej a sú viac schopní rozpoznať rôzne mediálne a kuloárne hry. Na dedine vždy najlepšie fungoval sedliacky rozum.
Anonym (IP: 92.240.229.180) | 29 Nov, 2010 [07:22 UTC]
Re: Volby
>ja nie som členom Mrr tak ich neobvinujte za moje príspevky. Plne súhlasím s názorom pána Mihalika. A že som nespokojný s výberom, vyjadrit názor je moje plne právo. Tak sa nehnevajte, že ho využívam. Obchadzky cez pol dediny, kvôli odpredanym cestam do súkromných rúk, výstavba v lese a koniec infraštruktúry hradenej obcou pri zdravotnom stredisku, cudna stavba na začiatku Rusoviec, hanba s pozemkovou mafiou, to je dôvod mojej nespokojnosti.

Už je únavné to zovšeobecňovanie v tejto diskusii. Dobrí, zlí, miliónari, tvrdo a poctivo pracujúci susedia ....... Nerozumiem tomu triednemu boju, ktorú je tu sále živený ... Príde mi to celé nenáležité v tejto dedine s necelými tromi tisíckami obyvateľov. Už je po voľbách a budeme sa všetci stretávať na ulici. A za úplný nezmysel a nezvládnutie emócií považujem to, že tu MRR obviňuje ostatných občanov zo zlého výberu a pod. To sa predsa nerobí. Niekedy proste ani všetko marketingové a mediálne úsilie proste neprinesie ovocie. Treba to rešpektovať. Dnes už sú ľudia, a to aj tí starší, trošku ďalej a sú viac schopní rozpoznať rôzne mediálne a kuloárne hry. Na dedine vždy najlepšie fungoval sedliacky rozum.
Anonym (IP: 91.191.117.87) | 29 Nov, 2010 [08:08 UTC]
Re: Re: Volby
Tak ako citam, aj ja som hlupy Rusovcan a nevolil som tak, ako sa odo mna cakalo, podla tohoto fora :)
Volakedy som tuto stranku cital rad, docital som sa aj rozumny nazor, ci napad.
Anonym (IP: 178.41.96.4) | 29 Nov, 2010 [08:17 UTC]
Re: Volby
Tak nejaký hodte do placu:-)


> Tak ako citam, aj ja som hlupy Rusovcan a nevolil som tak, ako sa odo mna cakalo, podla tohoto fora :)
> Volakedy som tuto stranku cital rad, docital som sa aj rozumny nazor, ci napad.
Anonym (IP: 91.191.117.87) | 29 Nov, 2010 [08:57 UTC]

voliči
VOLIČI či už pravicoví alebo ľavicoví potrebujú mať kladný osobný postoj ku kandidátovi ....podľa toho volia
Anonym (IP: 81.89.55.250) | 29 Nov, 2010 [13:02 UTC]
Re: voliči
Súhlasím a najlepší postoj je po takých 2 pivách....podľa toho volia !!!!


> VOLIČI či už pravicoví alebo ľavicoví potrebujú mať kladný osobný postoj ku kandidátovi ....podľa toho volia
Anonym (IP: 85.135.173.100) | 29 Nov, 2010 [17:58 UTC]

Matematika
v Januári bolo v Rusovciach vraj 1922 obyvatelov a kolko bolo hlasov??????
Anonym (IP: 95.102.204.160) | 10 Dec, 2010 [17:32 UTC]


Stránka: 1/1

Aby ste mohli diskutovať, musíte byť prihlasení.
zaregistrovať |  heslo?